دختر مهربون مامان و بابا

تولد 11 ماهگی صبا خانوم

1390/1/31 13:58
نویسنده : مامان و بابا
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دل مامان و بابا

خوشگل من بالاخره ۱۰ ماهگی هم به سلامتی سپری شد و وارد یازده ماهگی شدی نازگل مامان

دوست دارم. از خدا میخوام که بهترین ها رو نصیبت کنه و یه روزی از موفق ترین آدم های روی زمین باشی.

البته اول از همه سلامتیت رو باید از خداوند بخوام بعد هم بهترین بهترین بهترین ها رو

دوست دارمممممممممممممممم خوشگلم تولد ۱۱ ماهگیت مبارک باشه

 

البته باید مامانی رو ببخشی که به خاطر مشغله زیاد فرصت کیک خریدن و تولد گرفتن رو ندارم ولی قول بهت میدم که انشاءلله تو تولد اولین سال تولدت جبران کنم عزیزم.

 

عشق من فقط اومدم که تولدت رو تبریک بگم که حداقل اینجا ثبت بشه نازنینم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرشته
31 فروردین 90 14:10
سلام عزیز دلم
مبارکت باشه عزیزم
امیدوارم 120 ساله بشی عزیز دلمممممممم صبای نازنینم بوسسسسسس


مرسي خاله جون
منم شما رو مي بوسم
انشاءالله تولد گيسو جون اي خدا چه شود اون روز
مامان فرشته
31 فروردین 90 18:16



مرسي مرسي من هم هزار تا بوس تقديم شما مي كنم
مواظب گيسو خانوم ما باش.
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 14:42
سلام عزیزم خوبین ؟
سحر مامان ريما
6 اردیبهشت 90 9:15
تولد 10 ماهگي صبا جون مبارك باشه.
مامان مهرسا
8 اردیبهشت 90 11:53
صبا گلی تولد یازده ماهگی مبارک


ممنون مامان مهرسا جون بوووووووووووس
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 2:32
مامان فرشته
11 اردیبهشت 90 3:46
سلام کجایی ؟