دختر مهربون مامان و بابا

شیرین زبونی های صبای نازم

1390/12/10 10:13
نویسنده : مامان و بابا
664 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

هر روز که می گذره وابستگی من و بابای بهت هزار مرتبه بیشتر میشه

از بس که رفته رفته کارهات بامزه تر میشه و زبونت شیرین تر

تازه گی ها کلمات جدیدی یادگرفتی که خیلی بانمک با اون صدای دلنشینت اداشون میکنی

قربون اون صحبت کردنت بشه مامانی

دوستتت دارم باتمام وجودم با اینکه الان تو یه سنی هستی که واقعا با غرغر کردن و گریه کردن ها و لج بازی و بهانه گیری هات من و بابایی رو خسته کردی ولی بازهم عاشقانه دوستت داریم عزیزم

و اما کلمات جدید

اول از همه اینو بگم که اسم قشنگت رو یک هفته ای میشه که یاد گرفتی

ولی جالبه که «صبا» رو «صببا» میگی و خیلی ناز و خوشگل ادا می کنی

اشاره می کنم به بابایی میگم صبا جون مامانی اون کیه؟ 

میگی: «باببا»

میگم من کیم؟ میگی «مامما»

بعد میگم مامانی شما کی هستی؟ با اشوه تمام میگی «صببا»

میگم صبا جون مامانی عشق مامان کی؟ می گی «صببا»

عمر مامان کیه «صببا»

نفس مامان کیه «صببا»‌

خلاصه این دیگه شده سوژه

من هم که عشق می کنم وقتی اینطوری صحبت می کنی.

کلمات جدیدی که یادگرفتی:

موس (موش)؛ خگوش (خرگوش) ، شُتُ (شتر) ، ما (ماهی) ، ماست، اسب ، جوجو، شی دی (سی دی) ، خواب، عسل ، نون، موز، ننه، آب، به به، آبووَ (آبمیوه)، سیب، ژج (ژله)، ایجا (اینجا)، اتل متل تولوله و بقیه قسمتهای شعر که با زبون خودت ادا می کنی - عن قزی (عم قزی)، توپ

بیه (بله- اون هم فقط موقعی که عموزنجیر باف بازی می کنیم- جالبه که آخرش هم میگم بابا اومده با صدای چی؟ میگی صببا)

لی لی (یعنی لی لی حوضک) ،قاق قاق قاقا (خروس) به جای اینکه اسمش رو بگی صداش رو درمیاری

تا جایی که مامانی یادشه نوشتم برات عزیزکم

دوستت دارم خیلی خیلی زیاد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
17 اسفند 90 8:53
صببا جونم خیلی نازززززززززززززززززززی چقدر قشنگ حرف میزنی خانم کوچولو خدا حفظش کنه ببوسش
مامان ماهان
6 فروردین 91 17:37
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
مامان ماهان
22 فروردین 91 11:04
سلام خانمی کجاییییییییییییییییییییی
مامان گیسو
26 فروردین 91 2:06
سلاممممممممم عزیز دلم خوبی ؟ خیلی شرمندم باید زودتر می اومدم تا سال نو رو تبریک بگم امیدوارم سال خوبی رو درپیش داشته باشید دوستم به من زنگ می زنی شمارت از گوشیم پاک شده ممنون بوسسسسسسسسسس