دختر مهربون مامان و بابا

تولدت 19 ماهگیت مبارک قشنگ مامان

1390/11/1 10:06
نویسنده : مامان و بابا
710 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی (به قول خودت سََ)

دختر گلم ١٩ ماه از اولین روزی که در آغوش گرفتمت میگذره

روزهایی که با لذت شیرین با تو بودن سپری شد تا وقتی کنارمون نبودی حس زیبای یک مادر رو خیلی خوب درک نمی کردم

ولی حالا خوب می دونم که عشق و محبت بین فرزند و مادر یعنی چی

حالا می فهمم چرا مادرا عاشقن اون هم یه عشق بی توقع

آخه خداوند یه لطف بزرگ در حقشون کرده و اون هم هدیه کردن فرشته های آسمونی به مادران زمینی

خدای مهربون ١٩ ماه پیش در روز ٢٩ خرداد ٨٩ یکی از اون زیباترین هدیه هاش رو به من و بابا رضا عطا کرد امیدوارم که لایق بوده باشیم

بدون وجود تو دیگه این دنیای بزرگ با اینهمه عظمتش برام معنایی نداره

عزیزم دوستتت دارم عاشقتم

تولدت شیرینترین روز زندگی مامان و باباست عزیزم

چند کلمه جدیدی که تا الان یادگرفتی قربونت برم

سَ (سلام) - ناز - جوجو- اسب - تو (توپ)- عجی (عزیزم)- آب- لب - مو

صداهای جدیدی که با اون چهره دوست داشتنی از خودت میسازی

صدای پیشی- جوجو- خروس- ببئی- گاو- هاپو

نشان دادن شکل حیوانات و شخصیت های کتابها

قوبونت برم

عزیزم وصف چهره قشنگ و شیرین زبونیهات کار ساده ای نیست چون باید دوستای مامانی باشن و ببینن که چقدر ناز میشی موقع حرف زدن

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
8 بهمن 90 14:41
19 ماهگیت مبارکه صبای ناززززززززززززززززززززم الهی که همیشه خوش باشی و لبت خندون باشه عروسک
مامان ماهان
8 بهمن 90 14:41
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise shodan (taghriban 90% shabihe)!"
رعنا(مامان سیما)
11 بهمن 90 9:19
سلام دوست عزیزم چه خوب احساسات مادرانه ات رو وصف کردی.جملاتی که من هم از عمق وجودم درکشون می کنم .امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید. بووووووووووووووووووووووووس برای صبا خانوم
مامان ماهان
17 بهمن 90 17:25
سلاممممممممممممممممم عزیزم خوبی صبا جون خوبه ببوسش