دختر مهربون مامان و بابا

چند روز دوری از وب

1389/12/23 14:38
نویسنده : مامان و بابا
257 بازدید
اشتراک گذاری

صبا جون سلام مامانی

مامان جون یه وقت نگی این مامان من چه بدقوله

به خدا مامانی این روزها خیلی سر کار سرمون شلوغه و خیلی خسته شدیم

الهی مامان دورت بگرده باور کن من بیشتر از تو اشتیاق دارم که بیام و برات پست بگذارم ولی اصلا فرصتی پیش نمیاد

توی خونه هم که هستیم مقصر خودتی وروجک که نمی ذاری مامانی به وبت سر بزنن

تو این چند روزه چند تا قول بهت دادم که سعی می کنم حتما به همشون عمل کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
25 اسفند 89 10:07
صبا جونم وقتی بزرگ بشی بری سرکار اونوقت می بینی کار کردن چقدر سخته و انرژی زیادی می خواد گلم ........... مامان جون خیلی خوبه مطمئن باش به همه قولاش عمل می کنه عزیزم بوسسسسس
مامان فرشته
29 اسفند 89 19:04
بر ما سالی گذشت بر زمین گردشی و روزگار را حکایتی امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این تازه بیاید به شادی سال نو مبارک
مامان فرشته
8 فروردین 90 12:18
سلام خوبین ؟ بوس بوس