دختر مهربون مامان و بابا

بهترین روز دنیا بر مادران دختر دار و دختر دوست مبارک

1390/7/7 11:49
نویسنده : مامان و بابا
761 بازدید
اشتراک گذاری

.

ای همه آسمانِ شده، خیره‌ به هر نگاه تو

چشم رضا ستاره شد، مانده کنارِ ماهِ تو

لشگرِ حوریان ببین، برگِ خزانِ مقدمت

آمده‌ تا که بال خود، فرش کند به راهِ تو . . .

ولادت حضرت معصومه(س) بر شما مبارک

 

دختر نازنینم

امید زندگی مامان ، نفسم ، بند وجودم

همه روزهای عمرم رو تقدیم وجود نازنینت می کنم و از خداوند می خوام تو رو پیرو راه صاحب نام امروز حضرت معصومه (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) قرار بده 

خدایا توفیق بده تا دختر نازم رو طوری پرورش بدم و تربیت کنم که واقعا پیرو راه ائمه باشه 

دخترم از زمانی که خداوند تو رو به من هدیه کرد هر روز برام روز دختر  

چون بدون تو دیگه زندگی برام معنا و مفهومی نداره عزیزترینم

خیلی خیلی خیلی خیلی دوستتت دارم عزیزم

عاشقتم قشنگم

روزت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
12 مهر 90 8:55
خانم خانما روزت مبارک
مامان گیسو
16 مهر 90 14:47
سلاممممممممم عزیزممممم خوبی ؟ دلم براتون یه ذره شده روز صبا جونم مبارک باشه الهی خدا حفظش کنه و لبش همیشه خندون باشه خیلییییییییییی دوستتون دارم بوسسسسسسسس
مامان گیسو
3 آبان 90 4:22
مامان گیسو
9 آبان 90 18:32