دختر مهربون مامان و بابا

خاطرات سفر به مشهد

1390/3/19 14:33
نویسنده : مامان و بابا
815 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازنین مامان

بعد از چند روز بالاخره فرصت کردم هرچند کوتاه ولی بیام و برات یه پست جدید بگذرام

عزیزم بالاخره اولین سفر زندگیت به خوبی و خوشی انجام شد

اون هم یه جای خوب مثل زیارت امام رضا

انشاءالله که خداوند همه حاجاتمون به لطف عظمت و بزرگی اون امام بزرگ برآورده کنه عزیزم انشاءالله

مامان جون درباره سفر خیلی چیزها دارم که بهت بگم و حتما تو هفته آینده این کار رو می کنم

فقط بگم که تو این اولین مسافرتت خیلی خیلی دختر خوبی بودی و خیلی بهمون خوش گذشت

فعلا به یه عکس ناز که ازت گرفتم و میخوام تو وبت بگذارم بسنده می کنیم چون مامانی باید زودتر برم که به سرویس برسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطمه‌شهرزاد
19 خرداد 90 14:45
باسلام
خيلي دختر نازي داريد خدا حفظش نمايد و 120 سال عمر بابركت كنار شما داشته باشه. الهي دانشگاه رفتنش رو ببين و عروسيشو و بچه‌هاي نازشو.


سلام ممنون عزيزم
انشاءلله شاهد روزهاي خوش و موفقيت روزافزون فاطمه شهرزاد عزيز باشيم. انشاءالله
رعنا (مامان سیما)
19 خرداد 90 18:50
سلام عزیزم زیارتتون قبول بی صبرانه منتظر خاطرات مشهد هستیم امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
راستی عکس صبا خانوم هم خیلی خوشگل شده


سلام
ممنون عزيزم انشاءالله قسمت شما مجددا بشه
حتما خاطرات سفر رو تو وب ميگذارم از طرف من سيما جون رو ببوسيد با اون عكساي نازش كه تو تعطيلات انداخته بووووس
رعنا (مامان سیما)
21 خرداد 90 18:26
سلام عزیزم آره درسته آذری هستم خوشحالم که هم زبان هستیم شما کجایی هستین؟!