دختر مهربون مامان و بابا

تولد یک سالگی فرشته نازنینم

1390/3/29 12:31
نویسنده : مامان و بابا
946 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم

سلام به بهترین هدیه خداوند برای مامان و بابا

عزیزم یک ساله که زندگی ما رو با وجود خودت با صفا و نورانی و شاد کردی

از خداوند به خاطر این هدیه نازنینی که به ما عطا کرده هزاران بار ممنون و متشکرم

خدایا ازت ممنون که لذت داشتن فرزندی سالم و دوست داشتنی رو به ما عطا کردی

از اینکه ما رو لایق پدر و مادر شدن دونستی ممنون

تولد مبارک فرشته مهربون مامان

 

دختر نازنینم پارسال این موقع حدود ١١ ساعت بود که خداوند تو فرشته پاک رو تو آغوش من قرار داد و این امانت الهی رو به دست من سپرد امیدوارم که امانتدار خوبی باشیم و به نحو احسن تو فرشته پاک خداوند رو بتونیم بزرگ کنیم.

تولدت برای من و بابا بهترین روز زندگیمون بود عزیزم

هیچ یادم نمی ره که وقتی از اتاق عمل اومدم بیرون و بابا رو دیدم خیلی ترسیدم از خوشحالی وقتی تو رو دیده بود اشک تو چشاش جمع شده بود و از اینکه اینقدر زود از اتاق عمل بیرون آوردنت متعجب شده بود و و خودش می گفت که واقعا از عظمت و بزرگی خداوند آدم بغضش می گیره و اشکش ناخودآگاه جاری میشه

خیلی خوشحال بود و ولی در عین حال نگران

ولی خدا رو شکر از اینکه می دید من و تو صحیح و سالم هستیم خیلی خدا رو شاکر بود و خوشحال

من که اصلا باورم نمی شد که وقتی وارد اتاق عمل شدم بعد چند دقیقه صدای گریه شیرینت رو بشنوم و روی ماهت رو ببینم واقعا وصفش خیلی سخته اون لحظه

تا اون لحظه واقعا حس مادرانه رو به اون شدت نمی تونی درک کنی

تازه اون لحظه است که حس می کنی واقعا مادر شدی

خداوند به همه اونهایی که در آرزوی داشتنی فرزندی سالم هستند این هدیه آسمانی رو عطا کنه

الهی آمین

  

خیلی دوستت دارم مادر

از خداوند تو روز تولدت برات بهترین ها رو آرزو دارم

امیداورم به تمام آرزوهای کوچیک و بزرگت برسی و از خداوند هر چی می خوای و خداوند مصلحت میدونه بهت بده عزیزم

فرشته پاکم تو دلت برای مامان و بابایی هم دعا کن چون روز تولدت مخصوصا اولین تولدت حتما آرزوت برآورده می شه

از خدا می خوام که اولا همیشه تنت سالم و دلت شاد و خوشبخت و موفق باشی و روزی برسه که ببینم یکی از موفق ترین دخترهای دنیا هستی به لطف خداوند

روز تولدت رو که از صمیم قلبم بهت تبریک می گم و فرشته نازم رو به خداوند بزرگ می سپارم

هر روز که بزرگتر میشه بیشتر از خداوند ممنون میشم چون هر روز خیلی خیلی دوست داشتنی تر از روز قبل می شی

عمرم  زندگیم

نفس من دیگه به نفس تو بسته است عزیزم

تو همه وجود مامان و بابایی عزیزم

دوسستتتتتتتت داریم مهربونم

دوست دارم هزاران بار بهت تبریک بگم

 

 

 

 این هم چند تا عکس از روز تولدت که به خاطر اینکه روز میلاد حضرت علی روز مبارکی بود و مصادف بود با روز پدرهای مهربون جشن تولدت رو اون روز برگزار کردیم.

کیک تولد صبا خانوم

صبا به همراه دختر عمه های دو قلوش نسترن و یاسمن

این هم کلاه تولدت

با هم صبا و دختر عمه هاش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فرشته
30 خرداد 90 16:08
سلام گلم
مبارکهههههههههههههه
دست جیغ سوت هورااااااااااااااااااا
تولده عشق خاله است
قربونش برم با اون قیافه خوشگلششششش
بوسسسسسسسسسسس
برات نظر خصوصی گذاشتم


سلام مرسي عزيز دلم
انشاءالله به زودي به دنيا اومدن گيسو جونم رو جشن مي گيريم قربونش برم الهي
خانومي عزيز
با ديدن پيغامت خيلي خوشحالم كردي
مرسي
بوسسسسسسسسس براي گيسو جون و مامان نازش
مامان مهرسا
3 تیر 90 12:40
سلام دوست جونم تولد صبا ناز نازی هم مبارک باشه ایشاالله 120 سال سالم و عاقبت بخیر زیر سایه پدرو مادر گلش زندگی کنه .راستی چند وقتی بود وبلاگ صبا جون باز نمیشد خدا را شکر انگار دوباره درست شده به هر حال بازم مبارک مبارک تولدش مبارک


مرسي عزيزم انشاءالله جشن فارغ التحصيلي اين كوچولوهاي نازنين رو جشن بگيريم. من كه اگه زنده باشم سعي مي كنم همه دوستاي وبلاگيش رو براي جشن هاي بزرگساليش دعوت كنم. اگر خدا بخواد
مهرسا جونم رو ببوسيد
رعنا (مامان سیما)
4 تیر 90 12:04
سلام عزیزم تولد صبا خوشگله مبارک وای چه گل دختری شده این صبا خانوم امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشه و مایه افتخار مامان و باباش از طرف من ببوسش
مامان فرشته
4 تیر 90 12:29
یه سلاممممممممممم و بوسسسسسسس با عشق تقدیم به این عزیز خاله و مامان مهربونششششششششش
مامان فرشته
6 تیر 90 1:46
سلام عزیزای من خوبین ؟
مامان ماهان
6 تیر 90 15:54
فوووووووت ….. فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت …. بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!! بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت. تولدت مبارک
مامان ماهان
6 تیر 90 15:57
چه کیک خوشگلی داری عزیزم گلم من شما رو لینک کردم من آنقدر گشتم تا پیدات کردم بوسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
12 تیر 90 10:49
سلام گلم خوبییییییییییییییییییی
مامان زهرا نازنازی
15 تیر 90 21:36
مبارک باشه
مامان فرشته
16 تیر 90 11:54
سلام دوست جونممممممممم خوبی ؟ به خدا من همه کامنت ها رو تایید کردم از شما کامنتی نداشتم گلم دوستت دارمممممممم بوسسسسسس
مامان فرشته
24 تیر 90 13:04
سلاممممممممممم عزیز دلم خوبی ؟ کجایی کم پیدا شدی باز می بوسمتون
مامان فرشته
26 تیر 90 4:27
آخرین نظرات رو چک کن گلم