دختر مهربون مامان و بابا

چی بنویسم؟؟

1390/1/22 7:44
نویسنده : مامان و بابا
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگم niniweblog.com

میدونی چیه مامانی امروز رم دوربین رو خالی کردم و دوست داشتم که چند تا از عکسایی که تو ایام عید ازت گرفتم تو وبت بگذارم ولی متاسفانه نتونستم آپ لود کنم

حتما تو روزهای آینده این کار رو خواهم کرد.  niniweblog.com

دختر قشنگم وقتی که بین روزهایی که برات می نویسم وقفه میفته راستش رو بخوای یه کمی سردرگم می شم که چی بنویسم از کجا شروع کنم و کدوم اتفاق رو برات تعریف کنم برای همین یه جورایی بعد از تعطیلات نوروز گیج و سردرگم شدم .

آهااااا  یه خبر خوش برات دارم

قراره به زودی برای اولین سفرت زائر امام رضا باشی اگر خدا بخواد تو خردادماه قراره بریم مشهد

حتما بهت خوش میگذره و همه میگن کسی که اولین بار به حرم امام رضا بره حتما حاجت هاش  برآورده میشه

مامانی ای کاش می دونستم  تو دل کوچیکت چه آرزوهایی داری

میدونم که حتما آرزوهای بزرگی در سر داری پس از امام رضا بخواه که همه آروزهای کوچیک و بزرگی که تو اون دل کوچیکت داری برآورده کنه برای من و بابایی و همه مامان و باباهای خوب نی نی سایت هم دعا کن . مخصوصا اونهایی که منتظر دیدن روی ماه نی نی های تو دلشون هستن مثل مامان فرشته کوچولو

برخلاف تو که حتما خوشحال میشی من یه کمی دلم می گیره برم مشهد

آخه مامان جون تو هنوز به دنبا نیومده بودی که یه اتفاق بد توی مشهد افتاد که همه اعضای خانواده من رو داغون کرد

niniweblog.com

نمیخوام از تلخی های روزگار برات چیزی بگم چون خیلی زود که طعم تلخی رو بچشی ولی تو یه  فرصت مناسب برات میگم که چرا دو سالیه هم عیدا دلم می گیره و هم می دونم اگه برم مشهد حتما غم عالم میاد سراغم

آخه دو سال پیش تنها دختر نازنین دایی رسول که ۱۸ سال بیشتر نداشت  با اصرار زیاد خاله ها و مامانش رو وادار کرد که برای زیارت برن مشهد. بعد از دو سه روز که حسابی بهش خوش گذشته بود اجل امانش نداد و به خاطر مریضی که یک سال و نیم گریبانگیرش شده بود تو مشهد امام رضا پر کشید و در کمال ناباوری از بین ما رفت.

گفتن اینها برام خیلی دردآوره 

و نمیخوام دوستانی که به وبت سر می زنن هم ناراحت بشن ولی مامان جون وقتی بزرگ بشی می فهمی که متاسفانه زندگی مجموعه ای از تلخی ها و شیرینی هاست و ما آدما ناگزیریم که تلخی ها رو نیز تجربه کنیمniniweblog.com

 دیگه باید برم بازهم برمی گردم عزیزم و برات می نویسم ولی قول میدم دیگه ناراحتت نکنم

عاشقتم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)