دختر مهربون مامان و بابا

تولد 9 ماهگیت مبارک دختر گلم

1389/12/3 14:04
نویسنده : مامان و بابا
562 بازدید
اشتراک گذاری

تولد ۹ ماهگیت مبارک

سلام به دختر گلم که امروز دیگه وارد ۹ ماهگی شد

از خدا واقعا بهترینها رو برات آرزو دارم

دوسستتتتتتتتتتت دارم

بوووووووووووووووووووووووس

سلام مامانی

واقعا  دلم می خواست خیلی چیزها امروز برات بنویسم

منو ببخش مامانی واقعا سرم شلوغه

آخه من و بابایی داریم یه کارهایی انجام میدیم که خیلی این روزها سرمون شلوغ شده درگیر یک سری کارهای اداری و بانکی شدیم

میدونم که از این چیزها خیلی سر در نمیاری فقط خواستم بگم که بدونی عزیزم

حتما یه روزی بهت می گم که چرا مشغلمون این روزها زیاد شده فعلا یه رازه

مامانی، دیشب عمه ها و دو تا از عموها با جعبه شیرینی اومدن  خونمون و بعد هم دیدن خیلی بی مناسبت نبوده چون دیروز روز تولد ۹ ماهگیت بود عزیز دلم

چند تا هم عکس از اون صورت قشنگت گرفتم که حتما تو وبت میگذارم

خدا رو شکر دو روزیه که شبها هم خوب می خوابی و حالت خوبه

جمعه که دور و برت شلوغ بود حسابی بهت خوش گذشت و شب هم راحت خوابیدی ناناز 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
30 بهمن 89 14:12
سلام عزیزم مبارکههههههههه ان شاا... 120 ساله بشی عسلم
مامان فرشته
3 اسفند 89 2:31
مبارکه صبا جونم ان شاا... 120 ساله بشی زیر سایه مامان بابای مهربون
مامان آنیسا
4 اسفند 89 8:21
ممنون عزيزم
مامان آنيسا جون از اينكه به وب من سر زدي ممنونم و دوستتون دارم
صبا
سحر مامان ريما
4 اسفند 89 15:21
تولد 9 ماهگي صبا جون مبارك باشه. مي گم اين دختر ما اينقدر خوش ژسته و عكسهاي قشنگ قشنگ داره بيا بذار توي وبش.
مامان فرشته
5 اسفند 89 11:21
سلام مامان صبا جون نمی خوای آپ کنی ؟