دختر مهربون مامان و بابا

پايان 15 ماهگي صبا خانوم

1390/6/29 9:59
نویسنده : مامان و بابا
741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنينم

سلام فرشته مهربونم

روزها يكي پس از ديگري سپري مي شن روز به روز بزرگتر مي شي خانومم

بزرگ شدنت رو با تموم وجودم حس مي كنم و ثانيه به ثانيه در كنارت بودن برام قشنگترين لحظه هاي رو خلق مي كنه

واقعا عمر مثل برق و باد سپري مي شه فرشته كوچولوي من

فكر كنم به قول قديميها تا چشم به هم بزنم ببينيم يه دختر خانوم بزرگ شدي براي خودت

اما نه، دلم نمي خواد با اين سرعت بزرگ شدن تو رو و راستش پير شدن خودم رو ببينيم دلم مي خواد هميشه يه مادر سرحال و شاد برات باشم و تو هم عروسك كوچولوي مامان باشي  

خدايا كمكمون كن تا جوري دخترمون رو بزرگ كنيم كه هيچ وقت حس نكنيم كه كوچكترين كوتاهي در تربيتش كرديم

دلم ميخواد جوري تربيت بشي كه هميشه مايه افتخارمون باشي عزيزم

خدايا دخترم رو در پناه خودت حفظ كن و در تمام عمر نازنينش از بديها و ناراستي ها و دو رنگيها و نيرنگ و دروغ و حوادث ناگوار دور نگهش دار.

امروز 29 شهريور 1390 روز پايان 15 ماهيگ رو از صميم قلبم بهت تبريك مي گم و برات بهترينها رو آرزو دارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گیسو
1 مهر 90 18:41
سلاممممممممممم عشقم خوبین ؟ ایییییییییی جونمممممم عزیز دلممممممم 15 ماهگیت مبارککککککککککککک الهی 120 ساله بشی عزیز خاله قربون هر دوتون برممممممم من بوسسسسسسسسس
رعنا(مامان سیما)
4 مهر 90 12:34
سلام خوب هستین؟پانزدهمین ماه به دنیا اومدن صبا خوشگله رو بهتون تبریک می گم امیدوارم روزهای خوب و شیرینی رو به همراه فرشته پاکتون داشته باشین
مامان ماهان
12 مهر 90 8:54
15 ماهگیت مبارکهههههههههههههه دخملی